28 August 2018

"BERTUKAR... WUJUD ATAU TIDAK SEBIDANG TANAH?" - LAN SOLO


"Memandangkan kak long (Aishah) dah meluahkan segala dan ramai mula bertanya. Bagi LS pihak penaja yang perlu bertanggungjawab menyelesaikan isu ini.





"Kisahnya begini, selesai konsert akhir GV4, penaja ada memaklumkan yang mereka akan call untuk proses selanjutnya tapi lepas tu senyap.

"Kami mengadu kepada pihak produksi dan mereka cuba mendapatkan jawapan dari pihak penaja, sedang diusahakan katanya. Lepas beberapa bulan, mengadu lagi dan jawapan masih samar-samar. Katanya lokasi tanah di Johor, ambil masa.

"Tak lama lepas tu, kami tanya lagi, lokasi tanah bertukar ke Selangor pula. Tanya lagi, tunggu lepas PRU, tanya lagi, kerajaan bertukar jadi ambil masa untuk selesaikan pula.

Klik untuk gambar besar


"Tanya lagi lepas raya haji, tanya lagi, mungkin lepas sambut merdeka kita jumpa untuk selesaikan. Yang menjadi persoalannya, wujud atau tidak sebidang tanah lot banglo yang dijanjikan menjadi hadiah untuk tiga pemenang ini?

"Kalau betul wujudnya permasalahan kenapa tidak ada langsung wakil datang berbincang. Dekat setahun dah bro!," kata penyanyi Lan Solo yang juga terkena dan sudah menunggu selama setahun hadiah tanah lot.

Sekarang hangat diperkatakan tentang kegagalan pihak penaja Gegar Vaganza melunaikan janji memberikan sebidang tanah lot.

Kesian pula tengok nasib Aishah dan Lan yang sudah bersusah payah menang tetapi akhirnya diperlakukan begini. Harap pihak penaja mahupun DSV cari penyelesaian untuk masalah ini, tak baik aniaya orang macam ni.






www.myartis.com / Sumber: Oh Bulan


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: