11 October 2018

"BERI RUANG, SAYA BERADA KEADAAN BAIK" - NATASHA HUDSON


"Saya mencari kehidupan yang lebih baik dengan menyibukkan diri dan memberi sumbangan kepada masyarakat. Sesiapa yang diuji diberikan peluang untuk belajar daripada kegagalan.





"Saya tidak malu pada usia muda perlu menamatkan satu lagi perkahwinan supaya lebih matang dalam mencari kebahagiaan. Ia qada' Allah.

"Saya okay. Ia bukan pengakhiran hidup apabila kembali sendiri," kata pelakon Natasha Hudson, 36, yang mengulas mengenai perceraiannya dengan bekas penyanyi hip-hop, Carleed Khaza atau nama lengkapnya, Khalid Kamal.

Pelakon filem 'Chermin' itu dalam satu paparan yang dimuat naik di Instagram, empat hari lalu juga berharap, mereka yang rapat dengannya tidak bersedih kerana dia sudah memperoleh kekuatan sejak membawa haluan sendiri, tahun ini.

Tambahnya, perhubungan, perkahwinan, perceraian dan kematian adalah perkara yang berlaku setiap hari dan sebagai hamba-Nya, manusia hanya perlu berusaha mendapatkan pengakhiran yang bahagia.

"Tetapi Allah juga yang menentukan sama ada ia berakhir atau terus abadi. Saya berharap sudah menjawab persoalan ini kerana saya tidak fikir boleh menyimpannya sendiri lagi.

Klik untuk gambar besar


"Saya tahu ramai yang bimbang. Terima kasih dan saya sesungguhnya menghargai keprihatinan semua. Doakan kebahagiaan saya kerana saya juga berhak merasainya.

"Setiap pengakhiran tidak seharusnya berkesudahan dengan kesedihan dan saya menanganinya dengan matang serta bijak. Saya reda dengan apa yang tertulis," tuturnya.

Sementara itu, Natasha menerusi laporan Harian Metro semalam mengesahkan, dia dan Carleed sudah berpisah, namun tidak menyatakan tarikh sebenar perceraian mereka.

"Saya harap semua pihak memberi saya dan keluarga ruang untuk menyelesaikan perkara berkaitan terlebih dahulu. Saya berada dalam keadaan baik dan hidup perlu diteruskan bersama anak-anak seperti biasa.

"Saya percaya Allah SWT lebih mengetahui dan sebaik-baik perancang," ujarnya yang dikurniakan dua cahaya mata iaitu Naeema Kalila, 5, dan Faatimah, 3, hasil perkahwinannya dengan Carleed pada 15 April 2012.

Terdahulu, Natasha dikurniakan seorang anak perempuan Neesa Helena, 10, hasil perkahwinan keduanya.


www.myartis.com / Sumber: Berita Harian


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: