09 October 2018

ISU 'AIR MATA GUGUR' - ELLIE SURIATY JELASKAN, BERI 'INGATAN'


Pelakon dan pengarah Ellie Suriaty yang agak lantang mempertahankan bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor itu kian diperkatakan sejak kebelakangkan ini.





Terbaru, media melaporkan berita dimana Ellie mengalirkan air mata kesedihan berkaitan dengan Najib di Mahkamah, baru-baru ini. Susulan itu, isteri kepada pelakon Azri Iskandar itu memberikan penjelasan mengenai perkara tersebut di laman Instagramnya.

"Kamu sedang bermain Persepsi Mempropagandakan situasi saya melalui posting kamu. Fitnah itu lebih besar Dosanya dari Membunuh saudara. Kamu tak peduli masaalah yang melanda Agama, Bangsa dan Negara takpe. Itu pilihan kamu.

"Tapi kamu Memfitnah, Mencemuh, Mengejek saya, itu merupakan satu bentuk sikap yang tidak Bermaruah dari seseorang yang langsung tidak berbuat apa2 tatkala Agama kamu di hinjak2 dan Bangsa kamu di pijak2!!!..

Klik untuk gambar besar


"Ya saya sedih atas apa yang berlaku terhadap DSNR dan DSRM. Pasti saya dan ramai penyokong2 DSNR mempunyai sebab yang Sangat2 Kukuh kenapa kami begitu Menyokong Kepimpinan DSNR sebagai Pemimpin Berjiwa Rakyat!!.. Apakah segala2nya berpaksi pada wang ringgit semata2??.. Apakah pengorbanan bukan sesuatu yang bersifat Mulia??..Apa yang Maharajalawaknya???..

"Kalau kamu ambek berat tentang negara kamu dan segala isi yang makin rosak di dalamnya, Jom!!..Bila ada Perhimpunan rakyat untuk Membela nasib rakyat yang di tipu semasa Pru14 semata2 untuk mengaut undi rakyat, Jom turun dan keluarkan kata2 kamu itu untuk membela rakyat!!!..

"Kamu tak perlu jadi seperti saya yang mencabar Kerajaan Ph tapi pergi ke Perhimpunan untuk membela nasib rakyat yang makin di tindas ni!!.. Bercakap untuk Perpaduan bangsa yang makin merincing di bawah tekanan Dap terhadap bangsa Melayu di dalam kerajaan Ph!!..



"Pergi ke perhimpunan samaada dengan kenderaan kamu, atau tumpang kawan2 kamu, atau membonceng motor kawan atau saudara, atau naik Lrt, atau naik bas atau berjalan kaki sekalipun!!..

"Bercakaplah untuk rakyat kalau kamu benar2 Cintakan Tanah Air!!!..Jangan sesukahati kamu mencampak Persepsi untuk Mempropagandakan Ketulusan dan Niat Baik saya dalam Perjuangan Akar Umbi!!.. Cuma, Satu ingatan dari saya buat kamu!.. Kami sama sekali tidak menyokong Lgbt dan bendera pelangi!!..," tulisnya.

Apa-apapun, setiap orang mempunyai pandangan dan pendirian masing-masing kan? Oleh itu, sebagai rakyat Malaysia, kita seharuskan menghormati apa pandangan Ellie. Janganlah begitu sepat nak melontarkan kecaman kan?


www.myartis.com / Sumber: Media Hiburan & Instagram Ellie Suriaty


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: