31 October 2018

ISU VIDEO 'DILAMAR' - RUHAINIES JELASKAN SITUASI SEBENAR


Sebelum ini klip video yang memaparkan pelakon Ruhainies menerima sebentuk cincin daripada jejaka dikenali sebagai 'Mr E' ketika bercuti di London, United Kingdom (UK) baru-baru ini menjadi viral.





Enggan berdiam diri terlalu lama, Ruhainies telah tampil memberitahu video tersebut adalah petanda dirinya sudah berpunya dan ia juga sebenarnya adalah promosi pelaburan terbaru antara dirinya dan 'Mr E' yang bergabung menjual produk.

"Rakaman video itu adalah bukti kami menjalin hubungan cinta. Sebenarnya, video promosi untuk Instagram itu ada jalan cerita termasuk lamaran dirinya ke atas saya.

"Namun, lamaran itu bukanlah ajakan untuk berkahwin. Ia lebih kepada mengesahkan hubungan percintaan kami. Kalau hal kahwin itu, ia masih terlalu awal untuk diperkatakan.

"Rakaman video itu dibuat bagi menunjukkan kami bergabung baik dalam dunia perniagaan mahupun peribadi," katanya berhubung video yang dirakam ketika dirinya bercuti di London pada 3 Oktober lalu.

Klik untuk gambar besar


Menjelaskan kerjasama yang dijalin dengan 'Mr E' dalam konteks perniagaan, Ruhainies atau nama penuhnya Nur Ruhainies Farehah Zainul Ilyas berkata, dia mengeluarkan produk pelembap bibir, lip matte manakala 'Mr E' menghasilkan produk makanan tambahan.

Ruhainies berkata, idea menghasilkan klip video viral itu tercetus apabila kekasihnya menawarkan dirinya menjadi duta produk makanan tambahan yang dihasilkannya.

"Sebenarnya, tawaran itu diterima dua bulan sebelum saya bercuti. Saya memujuk 'Mr E' untuk muncul dalam video terbabit...

"Namun, sebagai menghormati permintaannya... wajahnya tidak ditonjolkan secara ketara," tuturnya yang mengaku sudah lima bulan lebih menjalin cinta jarak jauh dengan jejaka itu.






www.myartis.com / Sumber: Berita Harian


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: