11 October 2018

SEBAB TUNDA KAHWIN - INI JAWAPAN REMY ISHAK


"Saya hanya manusia yang merancang, kalau boleh nak langsung segera, tapi ada benda yang tak dijangka berlaku dan saya perlu beri perhatian lebih.





"Macam ibu saya perlu buat pembedahan tirod dan jantungnya bengkak," kata pelakon Remy Ishak yang menafikan sengaja melambatkan soal pernikahan dengan tunangnya.

Remy berkongsi keadaan ibunya yang tercinta yang perlu menjalani pembedahan tirod dan jantungnya yang bengkak. Dalam hal ini Remy pastinya perlu menyediakan kewangan yang banyak.

Jelas Remy yang kerap kali ditanya tentang pernikahan itu, selain komitmen kerja, ada beberapa hal peribadi perlu diberi perhatian dahulu.

Klik untuk gambar besar


"Amboi! Macam tak sabar nak tengok orang putus saja! Mana ada, saya masih lagi dalam fasa bertunang. Baru setahun lebih, mana lama sangat. Bulan April tahun depan baru cukup dua tahun saya bertunang.

"Kebetulan, saya agak sibuk dengan komitmen lakonan dan belum sampai jodoh lagi agaknya. Bila Allah sekat untuk melangsungkan majlis, mesti ada sebabnya. Saya percaya perkara-perkara yang baik akan datang lambat.

Kalau orang lain ditempat Remy juga pasti berbuat perkara yang sama apabila ibu tercinta sakit. Kalau jodoh tidak ke mana, tidak kisah berapa lama mengikat tali pertunangan pun.








www.myartis.com / Sumber: Utusan


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: