03 December 2018

CERMIN MATA HITAM & 'AIRPORDS' KETIKA ZIARAH - HAQIEM DILABEL BERLAGAK


Sudah lama tidak dikaitkan dengan sebarang kontroversi, sekali lagi nama penyanyi Haqiem Rusli kembali hangat diperkatakan di Twitter.





Berkesempatan untuk mengikuti program GPH Kongsi Rezeki anjuran Hot FM bersama Lembaga Zakat Selangor, aksi OOTD Haqiem yang memakai kaca mata hitam dan 'airpods' ketika menziarahi rumah seorang Asnaf dikenai sebagai Abang Zul dikecam netizen.

Stesen radio terbabit berkongsi foto sekitar lawatan tersebut di laman Twitter milik mereka dan penampilan Haqiem di program lawatan itu telah menjadi pertikaian peminat.

Haqiem dilabel berlagak dan seakan tidak menghormati tuan rumah dengan penampilan sebegitu yang kurang sesuai untuk kunjungan ziarah kebajikan.

Klik untuk gambar besar


Warga Twitter mula menyelar penampilan pelantun lagu 'Tergantung Sepi' itu dan berpendapat Haqiem sepatutnya menanggalkan terlebih dahulu cermin mata hitam serta 'airpods' miliknya sebelum menziarahi rumah seseorang.

Namun begitu, terdapat segelintir netizen yang bersikap husnuzon dengan kejadian terbabit. Ada juga peminat Haqiem yang tampil mempertahankan penyanyi kesayangan mereka.

Apa salahnya untuk menanggalkan cermin mata dan gadjet yang dipakai? Bukan bermaksud menyebelahi mana-mana pihak, tetapi mungkin Haqiem perlu peka dengan keadaan kalau hendak bergaya.

Mungkin kaca mata hitam itu seakan identiti beliau, tetapi sesuaikanlah dengan situasi. Bila kena kecam nanti salahkan netizen pula dan terbangkit lagi isu depresi. Eh..








www.myartis.com / Sumber: Beautifulnara, Astro Gempak & Twitter Hot FM


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: