16 January 2019

"DIA BUKAN LEVEL SAYA BERGADUH" - ALIFF SYUKRI 'LEPAS GERAM'


"Sy ada 400 org pekerja utk semua bisnis x akan bodoh org nak dpt gaji rm1000 dan tiada komisyen dan paling best kenapa jo sign?? Utk maklumat malaysia... Tukang cuci opis saya jee sy bayar rm1400 nanti sy kasi bukti.





"Dia bukan level sy bergaduh, dia adalah security guard opis sy bertahun2 lamanya... bukti jo mencuri duit saya, gambar bawa scandal naik kete mewah sy, pay slip terima duit, jawatan jo pegawai keselamatan smua ada..

"Perjanjian komisyen smua kami ada... komisyen hasil awak dpt smua saya ada bukti.. yg paling bahaya ingat sikit jo buat laporan polis palsu itu kesalahan besar.. SPRM BUKAN DUDUK DIAM.. dlm mahkamah org tak dengar cakap mulut... org tunjuk bukti..

"Kejap lagi sy up video si pencuri ni," tulis usahawan kosmetik terkenal dan juga penyanyi, Datuk Seri Aliff Syukri yang memuatnaik sebuah foto yang menunjukkan mesej menerusi aplikasi whatsapp di laman Instagramnya.

Klik untuk gambar besar


Ulas Aliff, dia mempunyai 400 orang pekerja dan tidak sekali-kali akan menggajikan mereka dengan kadar RM1,000.

Simpati dengan nasib pengusaha produk DHerbs, peminat memberikan kata-kata semangat dan nasihat agar sentiasa berhati-hati dalam memilih pekerja.

Apa-apapun, tahniah untuk Aliff kerana sentiasa menjaga kebajikan pekerja dengan pelaksanaan gaji minimum.






www.myartis.com / Sumber: Media Hiburan


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: