28 January 2019

"DIA SEMAKIN CANTIK" - MARK ADAM GEMBIRA PERHIJRAHAN ISTERI


Penyanyi dan pelakon Mark Adam berasa syukur dan gembira apabila isterinya, Norazah Redzuan, 38, memilih untuk kekal bertudung sekembalinya mereka dari menunaikan ibadah umrah hujung tahun lalu.





Mark atau nama Islamnya Mark Adam Fikri Abdullah, 40, berkata, keputusan itu atas isterinya sendiri tanpa sebarang paksaan.

"Alhamdulillah, saya bersyukur dan gembira dengan 'penghijrahan' isteri. Sejak pakai tudung, dia semakin cantik. Perkataan pertama yang keluar dari mulut saya ketika melihat penampilan isteri bertudung adalah cantiknya.

"Sebab memang cantik dia pakai tudung. Sejujurnya, saya suka melihat dia pakai tudung. Sebagai suami, saya sangat gembira. Pada awalnya terkejut juga sebab dia tak ada cakap apa-apa pun. Tetapi ini keputusannya sendiri," katanya.

Klik untuk gambar besar


Menurutnya, dia yang berkahwin pada 2003, namun masih belum dikurniakan cahaya mata itu berharap isterinya akan terus istiqomah untuk mengenakan tudung.

"Saya perasan, sejak pulang daripada umrah banyak perubahan ditunjukkan pada isteri. Bagi saya ia sesuatu yang bagus.

"Paling penting, setiap keputusan dibuat haruslah istiqomah. Saya juga berdoa semoga hubungan kami ini sentiasa dipelihara dan dalam lindungan Allah SWT," ujarnya.




www.myartis.com / Sumber & foto: Harian Metro, Instagram Mark Adam & Norazah Redzuan


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: