18 January 2019

"DIA UNIK, CANTIK & BAKAT BESAR" - FASHA HARAP INDUSTRI MAAFKAN HANEE


"Semoga industri dapat memaafkan Hanee. Dia unik, cantik dan berbakat besar dalam industri modelling dan lakonan. Saya yakin ada kebaikan dalam diri Hanee. Berikan dia peluang.





"Jangan kita hukum dan menghina dia dan keluarga. Kita tidak tahu apa akan jadi pada kita, atau keturunan kita kelak," tulis pelakon Fasha Sandha yang tampil memberikan sokongan moral buat modal dan pelakon Haneesya Hanee yang telah dilucutkan kejuaraan Dewi Remaja 2018/2019 semalam.

Akui Fasha, gadis tinggi lampai itu mempunyai keunikan dan bakat tersendiri dan seharusnya diberikan peluang, tidak terus menghukum dan menghinanya.

Malah, kata Fasha kejadian yang berlaku seharusnya dijadikan pedoman dan tidak mengulanginya lagi.

Klik untuk gambar besar


"Remember this quote, 'Fall 7 times, stand up 8'. It's undeniable–we all make mistakes. It's in our nature as humans to fail. Insyaallah ada rezeki di tempat lain untuk awak, terutamanya untuk yang teraniaya oleh 'kawan' sendiri.

"Video aib dirakam berminggu-minggu 'sebelum kemenangan' disebarkan selepas kemenangan. Jadi berhati-hati memilih kawan, tak semua kawan suka dengan 'kejayaan' kita.

"Walau apapun, jangan diulangi kesalahan itu Hanee. Dan, kita semua juga patut jadikan ini sebagai pengajaran," tambahnya.




www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Instagram Fasha Sandha


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: