12 February 2019

11 FOTO - SAMBUTAN BIRTHDAY KE-2 NUR AISHA, ANAK KEDUA ERIN MALEK


Pada 10 Februari lalu, genaplah usia dua tahun anak kedua pelakon Erin Malek, Nur Aisha dan sempena hari istimewa itu, satu majlis hari lahir telah diadakan kelmarin yang memilih tema karakter kartun popular, My Little Pony.





Kecomelan Aisha yang memakai skirt tutu berwarna merah jambu dan juga dekorasi yang bertemakan warna pastel itu juga turut menarik minat pengikut Instagramnya.

Dalam pada itu, Erin menerusi akaun Instagramnya turut berkongsi foto-foto menarik sekitar majlis berkenaan yang berlansung dengan meriah dengan dihadiri oleh keluarga dan juga teman rapat.

"Happy 2nd birthday our sweetest Aisha πŸ’•Small celebration with closest friends and family. Thank you to all who came. Birthday gal had a blast! ✨ #Aishaturns2

Klik untuk gambar besar


"Two years old today! She’s sassy but sweet, loves everything girly but still rough & tough like mommy πŸ™ˆ #Aishaturns2 #birthdaygirl," tulis Erin.

"Happy birthday My Dear Aisha πŸ‘ΈπŸ»πŸ’« ..May Allah bless you always.. and fill your life with Joy and Happiness. Papa will always love you more and more with every passing year. πŸ’• #Aishaturns2," kata suami Erin pula.

Untuk makluman, Erin dan suami, Farriz telah melangsungkan perkahwinan pada 10 Oktober 2014 dan mereka telah dikurniakan seorang cahaya mata lelaki bernama Mohamed Faliq Mohamed Farriz, 4 dan Aisha pada 10 Februari 2017.




















www.myartis.com / Sumber: Astro Gempak & Instagram Erin Malek & Farriz Fauzy


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: