26 February 2019

FOTO DI KATIL DIKECAM: "CREATE THEIR OWN LITTLE DRAMA" - NABILA HUDA


Nampaknya pelakon Nabila Huda kembali mengundang kontroversi dan menjadi perhatian ramai apabila beliau dilihat memuatnaik sekeping foto percutian pendek beliau hari ini. Nabila Huda dalam foto itu dilihat hanya memakai bra di atas katil.





Untuk yang tidak kenal siapa Nabila, pelakon ini tidak asing lagi dalam keberanian menjentik sensitiviti masyarakat yang sentiasa memerhatikan kehidupan para selebriti.

Rata-rata komen yang ditinggalkan oleh orang ramai di akaun Instagram Nabila tidak bersetuju dengan tindakan pelakon itu yang dilihat tidak sopan dan tidak sesuai dengan usianya kini.

"Sudah ternyata kau tiada agama, gambar seksi tidak perlu muatnaik ke media sosial kerana ia berdosa," tulis salah seorang daripada mereka yang kurang senang dengan gambar tersebut.

Klik untuk gambar besar


Dalam masa sama, ada juga yang menyokong tindakan Nabila ini yang dilihat berani untuk hidup dengan peraturan sendiri tanpa perlu risau dengan apa yang dikatakan orang ramai.

"Suka hati dialah nak post apa di Instagram dia, kehidupan dia. Kalau rasa tak suka, boleh unfollow," kata peminat Nabila.

Dalam salah satu kemaskini terbaru beliau, Nabila memberi pesanan kepada haters yang beliau mempunyai banyak lagi sebab untuk mereka berasa marah dan meminta mereka untuk sabar menunggu.



Nabila juga mengatakan yang beliau tidak sesekali memberikan sebab untuk orang membenci dan mereka yang tidak senang dengan gaya hidupnya hanya mencetuskan drama kerana cemburu menerusi kemaskini terbaru yang lain.

Ramai juga yang menyokong kenyataan Nabila Huda ini kerana beliau lebih selesa hidup dengan gaya tersendiri tanpa pedulikan kata kata masyarakat. More power to you, Nabila Huda.

"Dear haters, I have so much more for you to be mad at. Just be patient. 😜. I don’t give any reason for anyone to hate me. They create their own little drama out of jealousy. If you don’t like me and still watch everything I do, Bitch you're a fan! 😆," ujarnya.

Ramai juga yang menyokong kenyataan Nabila Huda ini kerana beliau lebih selesa hidup dengan gaya tersendiri tanpa pedulikan kata kata masyarakat. More power to you, Nabila.








www.myartis.com / Sumber & foto: Rotikaya & Instagram Nabila Huda


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: