08 February 2019

JUMPA HELIZA: "SAMPAI 3AM BORAK2, BANYAK BELAJAR" - EMMA MAEMBONG


"Allah has already planned your life. If something goes wrong. It went wrong for a reason. Thank you kak @nurhelizahelmi for your time. Sampai 3am kita borak2. 😅 byk Emma belajar.





"Love you so much kakja ❤️ #emmamaembong #emanizers @emanizers," demikian tulis pelakon Emma Maembong menerusi laman Instagram dengan memuatnaik gambarnya bersama Heliza Helmi dan mengucapkan terima kasih.

Dalam dua minggu yang penuh hangat diperkatakan, Emma mungkin sedang mencari kekuatan diri. Walaupun ada yang mencaci, tetapi semakin ramai netizen yang meninggalkan komen dalam nada nasihat yang positif.

Klik untuk gambar besar


Di ruangan komen, Heliza turut menulis doa yang panjang beserta sabda Rasulullah SAW: "Ya Allah, mereka yang sedang memberi komen ini menyayangi antara satu sama lain, maka jadikan kami penyebab orang lain makin dekat dengan-Mu, bukan makin jauh".

Sebelum ini, Emma mendapat kecaman apabila gambarnya tidak bertudung bersama abang seorang ahli politik tersebar. Kemudiannya, Emma membuat keputusan membuka tudung yang sudah dipakainya sejak lima tahun lalu.




www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Instagram Emma Maembong


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: