27 February 2019

KONSERT BLACKPINK: BILA DSV TURUN TANGGA, 8000 PENONTON BERSORAK


"Bila pink bertemu queen pink haha… Demi anakku @cikb_havoc66. Saya terjebak g tengok konsert. Siapa pergi tengok concert #blackpinkinmalaysia tadi? Tengok tak apa yang berlaku? QUEEN PINK bertemu BLACKPINK.





"Siapa lagi famous? Haha," demikian tulis jutawan kosmetik yag juga bergelar penyanyi, Datuk Seri Vida (DSV) yang memuatnaik video dimana dirinya menjadi tumpuan apabila hadir ke konsert hari kedua kumpulan K-Pop popular, Blackpink yang berlangsung di Stadium Malawati, Shah Alam pada Ahad.

Malah DSV yang hadir dengan memakai pakaian kasual dan sedang menuruni tangga sambil melambaikan tangannya itu disambut dengan sorakan 8000 penonton yang hadir.

Klik untuk gambar besar


Tidak cukup dengan itu, ada juga penonton yang berada berdekatan dengan DSV juga tidak melepaskan peluang merakamkan momen epik tersebut.

Melihat pada ruangan komen, rata-ratanya memuji DSV yang sanggup turun padang demi anak perempuan kesayangannya, Cik B yang meminati BLACKPINK. Tidak kurang juga ada yang mengusik DSV dan melabelkan tahap popularitinya hampir menyamai kumpulan tersebut.

Terdahulu, Blackpink telah mengadakan konsert selama dua hari di Kuala Lumpur pada 23 dan 24 March lalu bertempat di Stadium Malawati, Shah Alam.







www.myartis.com / Sumber, foto & video: Astro Gempak & Instagram Datuk Seri Vida


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: