23 February 2019

MINGGU FESYEN PARIS - EYKA FARHANA TERUJA, PAKAI BUSANA TOMMY HILFIGER


"Insya-Allah jika tiada halangan saya akan berangkat ke Paris pada penghujung bulan ini untuk menghadiri pertunjukan fesyen Tommy Hilfiger. Saya teruja sebenarnya sebab dipilih oleh pihak Tommy Hilfiger sendiri untuk mewakili selebriti dari Malaysia untuk ke acara itu.





"Saya juga akan mengenakan pakaian jenama itu pada acara itu nanti dan berharap dapat bertemu dengan pereka fesyen itu," ujar pelakon Eyka Farhana yang teruja apabila bakal menghadiri Minggu Fesyen Paris yang berlangsung di Perancis pada awal Mac ini.

Eyka berkata, dia juga dijemput mengahdiri pertunjukan fesyen Tommy Hilfiger pada 2 Mac yang bakal memperlihatkan jenama terkenal itu memperkenalkan koleksi kerjasama bersama aktres terkenal Zandaya.

Klik untuk gambar besar


Pemilik nama sebenar Wan Atiqa Farhana Wan Sarmizi, 24, ini turut memberitahu peluang ke Paris itu juga akan digunakan sebaiknya dalam meneroka tentang fesyen terkini di negara itu.

"Kebetulan sedang berlangsungnya minggu fesyen jadi seronok juga kalau dapat tengok dan belajar mengenai apa yang baru di sana.

"Selain itu saya juga akan ambil kesempatan itu untuk bercuti sebab bila balik Malaysia nanti saya akan terus masuk set drama terbaharu," tuturnya.




www.myartis.com / Sumber & foto: mStar & Instagram Eyka Farhana


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: