27 February 2019

TERIMA MAAF JANNA NICK - SHEILA RUSLY MINTA BERI MASA HADAM SEMUA INI


"Alhamdulillah dia dah sedar atas kesilapan dia. Saya dah maafkan tapi bagi saya masa untuk hadam apa yang dia dah buat pada saya dan keluarga. Jujur apa yang terjadi ini hal keluarga yang terlalu peribadi untuk dikongsi. Beri sis ruang untuk 'hadam' semua ini.





"Apa yang penting, punca salah faham ini tidak ada kena mengena dengan drama bersiri Leftenan Zana," demikian kata penerbit dan pengarah, Shiela Rusly yang menerima permohonan maaf yang dilakukan anak didik kesayangannya, pelakon Janna Nick semalam.

Namun begitu, jelas Sheila, beliau meminta sedikit ruang untuk menerima apa yang dilakukan oleh pengacara program 'Melodi' itu.

Klik untuk gambar besar


Bagaimanapun ada juga cakap-cakap mengatakan kontroversi hubungan mereka ini sengaja ditimbulkan demi menaikkan rating drama terbaru mereka, Leftenan Zana. Bagaimanapun, ia telah dinafikan oleh Sheila.

Semalam Janna yang hadir dalam sebuah acara, memohon maaf secara terbuka kepada Sheila berikuta kemelut yang melanda diantara mereka. Selain itu Janna turut memberitahu menghantar mesej kepada Sheila namun tidak dilayan.

Kemelut hubungan mereka bermula apabila Sheila memuat naik kenyataan berbaur sindiran yang dipercayai ditujukan kepada Janna, namun dinafikannya. Lebih dingin lagi apabila Sheila bertindak tidak mengikuti Janna lagi di IG.










www.myartis.com / Sumber & foto: mStar & Berita Harian


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: