16 March 2019

SEMPENA HARI JADI ISTERI - ALIFF AZIZ MUATNAIK UCAPAN 'SWEET'


"Today is the 15th of March and it marks another year of existence for one of the strongest woman I've ever met in my life. Yes although many would frown upon what I have to say but it's okay. Happy 25th birthday to my wife @bellaastillah !





"May Allah bless you with more fruitful years and bless you with good health and wealth and happiness. I know it has been very rough these while yet you still stood by me. Thank you for the priceless gift of a smart handsome life in our lives named @aydenadrean17.

"Happy Birthday! ❤️ #BellaAstillahTurns25 #150394," demikian kata penyanyi dan pelakon yang berasal dari Singapura, Aliff Aziz yang mendedikasikan ucapan istimewa dan 'sweet' buat isterinya, Bella Astillah bersempena dengan ulang tahun kelahirannya yang ke-25 menerusi akaun Instagramnya.

Selepas dihimpit kontroversi curang buat kali kedua, Aliff memilih untuk menyepikan diri dan tidak memuatnaik sebarang status di media sosial.

Klik untuk gambar besar


Namun, bersempena dengan ulang tahun kelahiran tersebut, Aliff memuatnaik ucapan menghargai segala pengorbanan Bella yang terus setia bersamanya meskipun pelbagai dugaan melanda. Tentunya kehadiran Bella adalah yang paling terindah dalam hidupnya.

Rata-rata netizen yang membaca ucapan khas itu turut meninggalkan pesanan yang cukup bermakna buat Aliff agar tidak mensia-siakan lagi isterinya itu.

Bukan mudah untuk mendapat seorang isteri yang memahami dan sanggup untuk memaafkan suaminya meskipun menanggung luka di dalam hati akibat perbuatan lalu. Kami harap mereka dapat selesaikan segala kemelut dan semoga berkekalan sehingga ke jannah.






www.myartis.com / Sumber & foto: Beautifulnara, Instagram Aliff Aziz & Bella Astillah


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: