14 April 2019

12 FOTO - NEWBORN PHOTOSHOOT & AQIQAH 'AALISA BELLE IZETTE', ANAK ZIZIE IZETTE


Semalam pelakon Zizie Izette telah berkongsi foto photoshoot yang dibuat untuk anak perempuannya itu selepas genap 44 hari melahirkan. Diberi nama 'Aalisa Belle Izette', penggambaran anaknya itu dilakukan ketika dia berusia 19 hari.





"Hello Uncles & Aunties! My name is AALISA BELLE IZETTE. I am 44 days old today. This was my first ever photoshoot my mommy had for me when I was 19 days old. Hope u enjoy viewing my few initial photos," tulisnya pada entri di Instagram.

Di samping itu, para peminat telah memuji anak Zizie yang kelihatan sangat comel. Selepas kongsi foto photoshoot, Zizie turut memuatnaik foto majlis aqiqah dan cukur jambul cahaya perempuan matanya itu.

Klik untuk gambar besar


"Alhamdulillah selesai sudah sssi 44 hari berpantang serta majlis aqiqah & majlis cukur jambul kecil-kecilan untuk anak-anak tersayang," katanya.

Menurut Zizie juga, anak-anak adalah kurniaan dan anugerah daripada Allah yang sangat berharga buat dirinya. Untuk makluman, Zizie Izette berkahwin dengan Ahli Parlimen Kinabatangan, Datuk Bung Mokhtar Radin pada Disember 2009.






















www.myartis.com / Sumber & foto: Astro gempak & Media Hiburan


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: