07 April 2019

18 FOTO & 3 VIDEO - MERIAHNYA PERSANDINGAN FASHA & AIDIL DI REMBAU


Tengahari semalam, pasangan pelakon Fasha Sandha dan Aidil Aziz telah diraikan sekali lagi dan kali ini majlis persandingan sebelah pihak lelaki yang diadakan di Rembau, Negeri Sembilan.





Dalam perkongsian foto di laman Instagram, Fasha kelihatan anggun mengayakan baju kurung songket moden kontemporari lengkap dengan pelapik dada adaptasi dari busana tradisional negeri sembilan. Manakala, Aidil pula segak dengan baju melayu songket.

Apa yang menariknya, Fasha dan Aidil telah diarak menaiki tandu ke pelamin. Pasangan ini juga dilihat mengikut adat untuk turut sama membersihkan periuk serta kuali bersama penduduk kampung.

Klik untuk gambar besar


Untuk makluman, pasangan ini telah selamat diijabkabulkan pada 30 Mac lalu di Kangar Perlis. Memilih konsep traditional serba sederhana, pasangan mempelai ini diraikan lebih 5,000 tetamu terdiri dari sanak saudara, sahabat, peminat & teman selebriti.

Kami mendoakan semoga Fasha yang mempunyai dua cahaya mata hasil perkahwinan terdahulu dan Aidil berbahagia dan berkekalan ke jannah, InshaAllah.









































www.myartis.com / Sumber: Instagram Aidil Aziz, Elisha Sandha, #aidilfasha & @mindorder


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: