15 April 2019

"KAT MALAYSIA JE... RAHSIA, ITU PRIVASI" - HAQIEM NAFI 'BUAT GIGI', CUMA PUTIHKAN


Menegaskan dia hanya melakukan rawatan pemutihan gigi agar tampil lebih berkeyakinan dan menarik, penyanyi Haqiem Rusli mmemberitahu yang dia melakukan rawatan terbabit sekitar dua bulan lalu namun enggan mendedahkan lokasinya.





"Buat kat Malaysia je. Bagi saya ia lebih kepada keyakinan diri saya sebab saya bekerja sebagai seorang artis. Saya menghiburkan orang dan berjumpa dengan ramai orang setiap hari," kata pelantun lagu 'Tergantung Sepi' itu.

Haqiem yang ditemui pada acara Jelajah GEGAR Pagi di Kota Bharu, Kelantan pada Sabtu lalu turut merahsikan kos rawatan pemutihan gigi.

"Rahsia, itu privasi, tak perlu diberitahu. Saya takut nak kongsikan banyak perkara sebab akan cepat tersebar dan orang akan bercerita daripada konteks berbeza pula," tambahnya.

Penampilan Haqiem terutama pada bahagian gigi yang kelihatan berbeza sejak beberapa minggu lalu menjadi perhatian netizen.

Malah, Haqiem juga kerap mengukir senyuman ketika di khalayak ramai hingga menampakkan gigi begitu juga kemas kini media sosialnya.

Spekulasi mula bertebaran di media sosial apabila ada yang mengaitkan namanya antara selebriti yang memasang veneer gigi bagi memberikan efek putih dan bentuk gigi yang tersusun.

Mengulas tentang perubahan imejnya yang lebih kemas dan teratur, kata Haqiem, pengalaman mendewasakannya.

"Dari hari ke hari saya belajar tentang fesyen dan muzik. Secara strateginya, sebagai seorang artis penampilan sangat penting sebab itulah identiti diri. Pengalaman mematangkan kita," ujar Haqiem lagi.

Sementara itu, Haqiem turut berkongsi perasaan gembiranya bertemu peminat di negeri Cik Siti Wan Kembang buat pertama kalinya.

"Ini pertama kali saya bertemu peminat di Kelantan. Menariknya acara ini, peminat yang terdiri daripada setiap peringkat umur turun memandangkan lokasinya dipilih di pasar tani pada waktu pagi dan pasar malam pada sebelah petangnya," tuturnya.

Jelajah Pasar GEGAR Pagi di Kota Bharu, Kelantan, merupakan destinasi terakhir selepas di Pahang dan Terengganu. Selain Haqiem, Jelajah Pasar GEGAR Pagi bersama personaliti GEGAR Pagi, Shah Muhammad dan Anna Aljuffrey itu turut disertai Luqman Faiz, Kucaimars, Zack Zakwan dan Amir Hasan.


www.myartis.com / Sumber: Astro Gempak


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: