30 June 2019

NAFI BERHENTI BERLAKON SEBAB JADI USTAZ - ADAM CORRIE AKUI KURANG TAWARAN


Memberitahu ada pihak yang menyebarkan cerita mengatakan dia tidak lagi berminat dalam bidang lakonan disebabkan sudah menjadi ustaz, pelakon Adam Corrie atau nama penuhnya Adam Corrie Lee Abdullah, 51, berkata dia menyedari perkara itu daripada individu tertentu.





"Saya masih terima tawaran watak antagonis tapi kurang, tak tahu kenapa. Saya ada dengar 'mulut-mulut' jahat kata saya dah jadi ustaz, ulama dan tak nak berlakon. Mungkin disebabkan itu ada produksi berfikiran saya sudah tidak lagi berlakon sedangkan saya tak pernah cakap saya dah berhenti.

"Ada seorang hamba ni pun terkejut melihat saya di set penggambaran sebab ada orang beritahu dia saya sudah tidak berlakon sebab jadi ustaz," kata pelakon filem 'KL Gangster' dan drama bersiri 'Jodoh-Jodoh Annisa'.

Klik untuk gambar besar


Dalam pada itu, Adam juga menegaskan dia tidak pernah 'demand' seperti yang didakwa segelintir pihak. Menurutnya, dia terkejut ada lagi produksi yang memberi tawaran untuk berlakon dengan bayaran yang sangat rendah.

"Saya tak pernah 'demand' tapi saya sendiri tak tahu apa maksud 'demand' itu tapi janganlah hina saya dengan bayaran yang begitu rendah. Saya bukan budak baru atau pelakon baru nak bina nama. Bagi saya, bayaran itu perlulah sama rata dengan pengalaman seseorang itu dalam bidang lakonan," ujarnya.




www.myartis.com / Sumber & foto: mStar & Instagram Adam Corrie


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: