25 July 2019

BERPAKAIAN SEKSI - NORA DANISH DIKECAM SUAMI KAYA TAK MAMPU BELI KAIN


Pelakon Nora Danish sememangnya masih cantik dan mempunyai bentuk tubuh menawan serta langsing persis anak dara meskipun sudah beranak dua. Dengan raut wajah 'baby face' memang tiada siapa akan sangkakan wanita ini sudah mempunyai dua cahaya mata. Namun baru-baru ini, Nora yang berkongsikan foto percutiannya sekeluarga di Bali, Indonesia, itu telah menimbulkan rasa kurang senang netizen.





Salah satu gambar yang dimuatnaik Nora dimana dirinya menggayakan dress warna biru bersama anak-anaknya itu menerima kecaman yang rata-rata berpendapat pakaian isteri kepada Nedim Nazri ini dikatakan terlalu seksi dan tidak sesuai dengan imejnya yang sudah bergelar ibu. Sepatutnya beri contoh yang baik di hadapan anak-anak.

Malah ada yang mengatakan sebagai seorang ibu sepatutnya tunjukkan teladan baik lebih-lebih lagi di hadapan anak-anak. Meskipun ramai yang mengecam, namun ada memberikan komen positif mendoakan agar Nora menjadi lebih baik dari sebelumnya. Apa pun kita doakan yang baik-baik sahaja daripada terus mengecam.

Bukan kali pertama dikecam mengenai cara pemakaiannya, mungkin Nora tidak terlalu ambil pusing dengan komen netizen. Apapun, kita doakan yang baik-baik sahaja buat Nora agar satu hari nanti dia akan berubah tanpa paksaan.

Klik untuk gambar besar





www.myartis.com / Sumber & foto: Rotikaya, Beautifulnara & Instagram Nora Danish


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: