26 July 2019

"BOLEH LA KAU MASAK UNTUK AKU" - ADHWA BELI RUMAH BERDEKATAN ARDELL


"Alhamdulillah. Mak dan Abah terima kasih sentiasa doakan Angah ❤️. Salah satu impian saya nak memiliki landed house tercapai 🙏ðŸŧ. Haritu teman @ardellaryana je beli rumah 😊 harini saya pulak ❤️. Weh kita berjiran weh! Syukur.





"Pasni kita jiran taman sebelah boleh la kau masakkan untuk aku ðŸĪŠ. Maklum lah single 😅. Bila kita nak double? Hehe. Thank you banyak bantu aku from nothing to a little something. Dari kita susah ada 3 ringgit je nak makan.

"Orang tak panggil berlakon dan macam macam la dugaan. Thanks @ardellaryana 😘. Kita tak kaya , kita biasa biasa je 🙏ðŸŧ We grew together Insyaallah!," demikia tulis pelakon Nadzmi Adhwa yang menyatakan rasa syukur kerana impiannya untuk memiliki rumah tercapai.

Klik untuk gambar besar


Adhwa berkongsi berita gembira itu menerusi kemas kini terbaru diakaun Instagramnya kelmarin. Menariknya lagi, bekas bintang 'Muzikal Lawak Superstar' (MLS) ini juga memberitahu lokasi rumahnya berdekatan dengan kediaman Ardell Aryana yang mula berkawan rapat sejak pelakon wanita itu dikatakan menghidap penyakit kanser tahun lalu.

Dalam pada itu menerusi ruangan komen, rata-rata pengikutnya mengucapkan tahniah kepada Adhwa: "Alhamdulillah, syukur best dah ada harta dunia untuk keluarga… Moga sentiasa diberkati dirahmati Allah," komen @sis_faraleta - "Tahniah cantik rumah. Alhamdulillah, mampu miliki rumah di usia muda," puji @ismailmuhammad77


www.myartis.com / Sumber: Astro Gempak & Instagram Nadzmi Adhwa


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: