04 August 2019

12 FOTO PRE-WEDDING SUFI & TUNANG - NIKAH 21 SEPTEMBER INI


Tinggal sebulan lebih sahaja lagi penyanyi Sufi Rashid bakal menamatkan zaman bujangnya dengan tunang, Nurulain Md Yusof iaitu pada 21 September ini. Menerusi entri di Instagram (IG), Sufi dan Ain telah berkongsi gambar pre-wedding mereka yang diadakan di Melbourne, Australia, baru-baru ini.





"Keretapi dah sampai, tok kadi bila lagi? #SAH," salah satu kapsyen yang ditulis oleh Sufi yang telah bertunang dengan Ain pada 15 Disember 2018 di kediaman pihak perempuan di Senawang, Seremban, Negeri Sembilan.

Melihat pada ruangan komen pula, ramai yang mengakui tidak sabar untuk menunggu tarikh mereka ini disatukan dan mendoakan segala perancangan Sufie dan Nurulain akan dipermudahkan: "@aishah3066: Wow!! Dah nak dekat ni."



"@_imirxxhh: Hamboiii captionnnnnn. Sabar ye lagi 1 bulan 20 hari." - "@dewi_asmara: This is amazingly beautiful besides the sense of romantic." - "@haziqjamaludin: Babe cantiklah, boleh tak nak benci. @nuraaen can't wait for AenXSufi #sah."

Sebelum ini menurut laporan media, Sufi menjelaskan majlis pernikahannya itu akan diadakan di Kuala Lumpur diikuti majlis bersanding pihak perempuan pada keesoakan harinya, 22 September 2019. Sebuah majlis persandingan turut bakal diadakan di sebelah pihaknya di Singapura pada 28 September depan.

Klik untuk gambar besar





















www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak, Instagram Sufi Rashid, @nuraaen & @hmpstudio


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: