21 August 2019

ANAK KEDUA DIJANGKITI DEMAM DENGGI - FIZZ FAIRUZ MOHON DOA


"Aurora rest ye, bg sihat betul2.. takpe, sikit je k.... papa tak tito takpe, janji yee sihat k.. #demamdenggikatanya... Bismillah.. ini kali pertama dia sakit, sblom ni demam jer.. kali ni kena admit jgk.. denggi.. Allah.. tapi dia kuat sgt, itu yg buat papa blh senyum tgk aurora.. risau pun ada, dah la papa nk outstation lagi, shooting jauh pulak tu..





"Hope blh la kuar hospital sblom papa outstation.. klu tak sian mama nk uruskan sorang2 nanti.. hope semua diluar mendoakan kesihatan anak saya ye.. amin..," demikian tulis pelakon Datuk Fizz Fairuz yang bimbang dengan keadaan kesihatan anak keduanya, Aurora yang kini dijangkiti demam denggi.

Fizz memaklumkan Aurora kini dimasukan ke hospital sejak semalam untuk menerima rawatan lanjut. Pelakon itu berharap anaknya dapat segera sembuh sebelum dia perlu bekerja di luar kawasan dan terpaksa meninggalkan isteri dan anak-anaknya.

Fizz memuatnaik video keadaan anaknya yang kelihatan lemah terbaring di atas katil hospital. Rata-rata peminat dan pengikut laman Instagram Fizz meninggalkan komen positif dan mendoakan agar Aurora segera sembuh. Untuk info, Fizz mendirikan rumah tangga dengan Almy Nadia pada tahun 2014 dan dikurniakan tiga cahaya mata Arianna, Aurora dan Nurafrina Ayra.

Klik untuk gambar besar





www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Instagram Fizz Fairuz


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: