15 August 2019

BOY IMAN DEDAH SUDAH BERCERAI 20 APRIL 2018


Setelah membiarkan ramai yang tertanya mengenai status rumah tangganya, kini pelakon dan usahawan, Datuk Boy Iman akhirnya menjawab persoalan dengan mendedahkan dia sudah pun berpisah dengan isterinya pada 20 April 2018. Perkongsian tersebut yang dibuat menerusi media sosial itu antara lain memberi kesempatan buat pelakon 'Blok 404' itu untuk meluahkan apa yang tersirat di hatinya selama ini.





"Maka ramailah yang bertanya khabar, menyatakan simpati, meluahkan rasa kesal, menasihati saya dan sebagainya walaupun sebelum ini tidak pernah pun call atau text. Waima likes atau satu komen pun payah. Kalau posting pasal business lagilah payah.

"Watak2 sebenar mereka ini akan muncul apabila adanya kisah saya seperti mereka lihat di dalam cerekarama atau drama2 melayu di tv. Watak2 yang cuba isi borang pun ada seperti "I kesian kat U, I dah lama minat U, I rasa U akan dapat org yg lbh baik dan bla bla bla".

"Saya menerimanya sebagai satu yg positif dan cuba memberi motivasi, semangat kepada saya utk menerima dugaan berat ini. Saya dah berpisah dengan isteri pada 20hb April 2018 cuma kami cuba selindungkan perkara ini kepada umum dan pihak mahkamah kerana perlu masa untuk menerima hakikat kepahitan sebuah perpisahan kerana realitinya ia sgt menyedihkan.

Klik untuk gambar besar


"Apatah lg yg menjadi mangsa selain hati kami adalah hati anak2 kami. Lebih2 lagi emmer, nyawa saya, jantung hati saya dan geng saya main pubg, jln2 dan minum teh tarik. Apa2 pun terima kasih atas keprihatinan anda dan perhatian yang diberi. Saya mohon doa dari anda untuk kebahagiaan saya, bekas isteri, anak2 dan kebahagiaan anda jua di dunia dan akhirat.

"Inilah aturan yg terbaik dari Allah dan jodoh itu kerja Dia. Kita hamba-Nya bukan Tuhan maka redhalah apa yg Allah rencanakan utk kita. Salam maghrib!," demikianlah tulis Boy Iman atau nama sebenarnya Noruliman Abdul Rahman yang mendirikan rumah tangga pada 11 November 2011 ketika berusia 31 tahun di Instagramnya.

Terdahulu, Boy Iman turut berkongsi satu entri panjang lebar yang berkisar mengenai kehidupan yang secara tidak langsung mencetuskan tanda tanya ramai. Terkini, bintang itu sekali lagi berkongsi foto terbaru dengan kapsyen yang turut berkisar mengenai apa yang berlaku serta kasihnya terhadap anak-anak.






www.myartis.com / Sumber & foto: Media Hiburan & Instagram Boy Iman


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: