10 August 2019

FB & TWITTER DIKENDALIKAN PENGURUSAN - NEELOFA MAHU FOKUS HAJI


Menerusi laman sosial Facebook, pelakon, pengacara dan usahawan Noor Neelofa telah berkongsi satu entri tentang pemergiannya mengerjakan haji dan sepanjang keberadaanya di Tanah Suci, akaun Facebook dan Twitter rasminya akan dikendalikan oleh pihak pengurusannya.





Neelofa tidak akan mengendalikan dua laman sosial miliknya sehingga dia pulang daripada mengerjakan ibadah haji: "Dear all, as I will be away performing hajj, my Facebook and Twitter will be managed and curated by my admin from today until 15th August 2019".

Pemergian Neelofa ke Tanah Suci turut diiringi ibunya, Datin Noor Kartini serta dua adik lelakinya, Mohamed Aqief dan Mohamed Faliq. Perkongsian itu mendapat reaksi positif daripada netizen yang mahu Neelofa melupakan sebentar urusan perniagaan dan menumpukan sepenuh perhatian pada ibadahnya.

Klik untuk gambar besar


Ramai juga yang mendoakan perjalanan pergi dan balik Neelofa sekeluarga selamat dan dipermudahkan: "Tumpukan pada ibadah lupakan dunia...seketika..semuga perolehi Haji Mabrur.. Aamiin,” ujar seorang netizen. - Selamat menunaikan ibadah haji Lofa sis dan keluarga. Semoga dipermudahkan dan Haji Mabrur.. Aamin. Take care sis," pesan seorang netizen.

Malah, ada juga netizen yang terkejut apabila mengetahui Neelofa sendiri yang mengendalikan akaun Facebook dan Twitternya selama ini. Biarpun akaun Facebook dan Twitter dikendalikan oleh pengurusannya, Neelofa tetap aktif di laman Instagram terutamanya di Insta Story apabila dia berkongsi momen-momen indah sepanjang berada di sana.

Terdahulu, perjalanan Neelofa yang sepatutnya dijadualkan pada 4 Ogos telah tergendala selama dua hari kerana mempunyai masalah visa. Tahun ini merupakan kali kedua Neelofa menunaikan ibadah haji. Kali pertama Neelofa menunaikan haji adalah pada tahun 2016.


www.myartis.com / Sumber: Astro Gempak


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: