27 September 2019

"KALAU DIBANDINGKAN.... SAYA MENGAKU TERASA KERDIL" - SITI NORDIANA


Nampaknya sehingga kini masih ramai yang tidak berpuas hati dengan keputusan meskipun Anugerah Bintang Popular Berita Harian yang ke-32 (ABPBH32) sudah pun berlalu. Banyak juga keputusan yang agak mengejutkan, langsung tidak menepati ramalan berdasarkan populariti dan hasil kerja artis.





Antara yang hangat diperkatakan adalah kemenangan penyanyi dan pelakon Siti Nordiana yang dinobatkan sebagai Pengacara TV Popular. Rata-rata netizen membandingkannya dengan selebriti serba boleh, Alif Satar yang dirasakan lebih layak menerima anugerah tersebut.

Bagaimanapun, Siti Nordiana atau lebih mesra disapa Nana, sendiri tidak menyangka dia boleh memenangi kategori tersebut dan mengakui rasa kerdil dengan bakat mengacara yang dimilikinya jika hendak dibandingkan dengan Alif.

"Sebenarnya, saya tidak menjangka akan memenangi kategori pengacara popular ini. Kalau dibandingkan dengan pengacara-pengacara lain saya mengaku saya terasa kerdil. Saya antara yang paling kurang dapat job mengacara dalam mana-mana program sekalipun.

Klik untuk gambar besar


"Saya anggap peminat suka saya jadi pengacara. Jadi, ini adalah peluang untuk saya perbaiki mutu pengacaraan saya. Populariti ini tiada kena mengena dengan gosip cinta seperti yang diperkatakan ramai," katanya.

Terdahulu, rata-rata netizen mempertikai kemenangan tersebut serta tertanya-tanya rancangan apakah yang dihoskan oleh Siti Nordiana. Malah ada yang mengatakan Alif Satar yang lebih layak menerima anugerah tersebut.

Apa pun, sudah tertulis ianya rezeki buat Siti Nordiana dan siapa kita untuk mempersoalkannya, lagipun ianya berdasarkan undian peminat. Diharap dengan kemenangan tersebut dapat dijadikan inspirasi buat Siti Nordiana untuk lebih maju dalam dunia pengacaraan.




www.myartis.com / Sumber: mStar


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: