16 October 2019

"BUKAN NAK TAYANG PUNGKOQ BESAQ..." - MASYA MASYITAH JELAS SEBAB 'EDIT'


"Hai semua.. Okay semalam tetiba ada org menviralkan gambar yg agak lama dah masya post.. Dan masa tu takdak sorang pon comment pasai edit pungkoq ka apa semua ni.. Bila semalam tiba2 viral.. Masya pon terkejut.. Then masya tgk balik.. Haah la.. Mmg edit.. Okay.. Masya mengaku memang masya edit... tapi bukan untuk nak tayang i ada pungkoq besaq ka apa sebab masya jenis tak suka pungkoq besaq... Tgk gambaq first ni.. Ini yg original..





"Why masya edit? Masya edit sebab tu tengok kat bahagian Paha tu jadi bukit2 tu.. Tak tau pasaipa.. Mungkin masya tak betulkan seluaq sebelum pose tu.. Jadi dia jadi berketak2 kat situ sikit.. Jadi saya mengaku lah salah saya sebab saya edit.. Tapi saya edit bukan sebab nak besaqkan pungkoq or bagi nampak lebih sexy.. Tapi hanya untuk menstraightkan balik bahagian ketak tu.. Tak sangka la sampai wall tu pon tertarik sekali...

"And.. @yuraarose terima kasih viralkan saya kat twitter dan jadikan gambar saya sebagai bahan lawak untuk korang...tak sangka lah awak ni mmg stalk habis2 pasal saya.. Minat bebenor ek? Hahaha.. @yuraarose kalau tak puas hati lai dm.. Yang memaki saya macam2 tu.. Maki je la.. Kalau itu yg buat korang happy I okay..

Klik untuk gambar besar


"Itu saja penerangan saya pada harini.. Macehhh #sayapunyagambaqawakygpanas #attentionseeker #silalahkecam #welcometomyig #hatersmakemefamous," demikianlah tulis bintang remaja, Masya Masyitah yang tampil memberikan penjelasan antara sebab menyunting foto peribadinya untuk dimuatnaik di laman Instagram, baru-baru ini.

Secara tiba-tiba, sekeping foto yang dimuatnaik bekas juara Ceria Popstar Musim Kedua (2014) itu diperkatakan ramai sejak kelmarin apabila ada yang mendakwa, terdapat kesan suntingan yang jelas pada bahagian paha penyanyi muda berkenaan. Untuk info, Masya yang berusia 19 tahun itu popular dengan lagu 'Mawar Terbiar', 'Teman Bintang' dan single terkininya, 'Halimunan'.




www.myartis.com / Sumber & foto: Media Hiburan & Instagram Masya Masyitah


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: