01 November 2019

"AKU AKAN MENJAGA, MELINDUNGI, MENYAYANGI KAMU..... #COUTINGDAYS" - ISA KHAN


"Sayang, kamu tlah muncul dalam hidup aku pada saat aku ga punya siapapun. Kamu tlah memberi segala arti dan semangat yang baharu dalam hidup aku. Kamu tlah menerima dan mempercayakan aku walaupun banyak manusia jahat coba untuk meracuni pikiran kamu, kamu tetap berani untuk mencintai aku.





"Walaupun semuanya terjadi dengan sangat cepat, aku berasa udah sangat kenal sama kamu. Kamu seorang wanita yang sangat sempurna, sayang. Aku janji sama kamu, aku akan menjadikan kamu wanita yang paling bahagia di dunia ini. Aku akan menjaga kamu, melindungi kamu, menyayangi kamu sepenuh hati dan sepanjang hidup aku.

"Aku cuman mau kamu tahu bahwa kamu adalah hal yang terindah dan kamu adalah bagian terbesar dalam hidup aku sekarang. InsyaAllah.. Tuhan tlah kirim kamu ke dalam hidup aku sebagai jodoh aku. Terima kasih karna tlah mencintai aku dengan setulus hati kamu, aku ga akan kecewakan kamu.

"Kepada sahabat" media, minta maaf aku belum bisa kasih apa" penyataan untuk sekarang. Minta doa dari kalian moga semuanya di permudahkan buat aku dan dia. Assalamualaikum. #countingdays," demikianlah tulis pelakon Isa Khan yang akhirnya mula mendedahkan identiti sebenar teman wanita misteri yang menjadi buah mulut netizen sejak minggu lalu.

Klik untuk gambar besar


Biarpun tidak menyatakan siapakah individu yang berada di pangkuannya dalam sekeping foto intim di Instagram, Isa seakan-akan memberikan bayangan dia kini sedang berbahagia. Melafazkan kata janji untuk menjaga dan melindungi wanita misteri itu, Isa menyifatkan kehadirannya merupakan perkara terindah dalam hidup.

Malah, Isa turut memohon maaf kepada rakan media kerana masih belum tiba masanya untuk mendedahkan situasi sebenar kepada umum. Menerusi foto berkenaan, ramai yang mula mengucapkan tahniah dan memetik nama pelakon Risteena Munim.

Hubungan Isa dan Risteena menjadi buah mulut ramai apabila aktres itu sendiri memuatnaik foto dan video bersama seorang lelaki dengan imoji 'love'. Sebelum itu, Risteena juga sempat memuatnaik foto bersama Isa dan kakak pelakon itu, Farali Khan dengan keterangan bertulis 'Family'. Isa dan Risteena pernah digandingkan bersama dalam sebuah drama 20 episod 'Bulan Di Kota Langit' yang menjalani penggambaran di Jogjakarta, Indonesia sekitar Ogos lalu.




www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak, Instagram Isa Khan & Risteena Munim


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: