22 December 2019

5 FOTO - 'MEHNDI NIGHT' FARAH NABILAH & SUAMI


Pelakon Farah Nabilah dan suaminya, Mohammed Amirul Yunus telah mengadakan majlis 'Mehndi Night' yang berlangsung semalam dan beberapa foto penampilan Farah pada majlis tersebut tular di media sosial. Dalam foto yang tular itu, Farah mengenakan busana daripada pereka fesyen terkenal, Rizman Ruzaini serta solekan daripada jurumekap tersohor, Syed Dewa.





Rata-rata netizen tidak henti-henti memuji kecantikkan Farah pada malam itu: "Wow! Dah macam Princess Jasmine dalam Aladdin ek." - "Masyaallah cantiknya." - "Princess Jasmine! Cantik." - "Cantiknyaaa. Persis wanita Arab."

"Cantik lain dari yang lain." - "Lawa gila baju dia omg." - "Extremely pretty and everything just on point. Love this creation." - "My goodness.Totally different cantik gila." - "Omg. This is just something so spectacular. Cantik gila aduhai."

Difahamkan majlis persandingan itu diadakan di Neo Event Hall, Damansara Perdana. Farah dan suaminya selamat diijabkabulkan pada 20 Disember lalu di Mutiara Ballroom, Royale Chulan Damansara.

Klik untuk gambar besar









www.myartis.com / Sumber: Astro Gempak, Instagram Farah Nabilah & Rizman Ruzaini


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: