31 December 2019

"BERUNTUNG ANAK DAPAT LIHAT KEDUA ORANG TUANYA..." - BEKAS ISTERI PU ABU


Selain memuatnaik foto cahaya matanya, Muhammad Adam Asyar di laman Instagram, bekas isteri kepada pendakwah Pencetus Ummah (PU) Abu Sufyan, Ain 'Afiini turut meluahkan rasa sayang dan cintanya kepada anak lelakinya itu. Menurut Ain lagi, dia adalah ibu yang bertuah memiliki anak lelakinya dalam hidupnya.





"Orang kata sungguh beruntung seorang anak yang dapat melihat kedua orang tuanya pagi dan petang. Tapi sebenarnya sungguh beruntung kami memiliki kamu. Cinta yang kadang kami tidak ungkapkan lewat kata-kata, tapi kami siap menukar nyawa.

"Cinta yang kadang tak kami tunjukkan lewat gerak geri tanda sayang, tapi untukmu, kami rela lapar, asal cinta hati kenyang. Cinta yang siap berpisah sejak awal bertemu. Cinta yang tak egois. Cinta yang tak akan habis," tulisnya.

Terdahulu, Ain diceraikan oleh PU Abu kerana mendakwa dirinya tidak sanggup dimadukan dengan seorang janda berusia 24 tahun, dikenali sebagai Hana Azraa. Ain mengundang simpati netizen apabila dia diceraikan suami ketika sedang sarat hamil tujuh bulan dan selamat melahirkan anaknya pada 7 Jun lalu.

Klik untuk gambar besar







www.myartis.com / Sumber: Astro Gempak & Instagram Ain 'Afini


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: