28 December 2019

SERAH JODOH PADA IBU - WAK DOYOK AKUI RAMAI MAT SALIH CUBA DEKATINYA


Pelakon dan personaliti laman sosial, Wak Doyok memberitahu yang dia enggan terburu-buru untuk mendirikan rumah tangga, biarpun usianya sudah mencecah 40 tahun. Menurut Wak Doyok, dia kini masih dalam proses mencari pasangan yang sesuai selain mengakui ramai wanita mat salih cuba mendekati dirinya.





"Buat masa sekarang saya belum ada calon lagi dan mahu fokus pada perniagaan terlebih dahulu. Tak nak terburu-buru untuk kahwin. Ramai juga wanita mat salih cuba mendekati saya tapi kita ada batasan. Ibu saya lebih suka wanita melayu, cuma mereka yang tak minat saya. Saya tidak mencari tapi kalau jumpa yang okey, jalan saja. Ibu pun ada tolong carikan juga," kata Wak Doyok.

Dalam pada itu, pelakon filem 'Abang Long Fadil 2' ini memberitahu selain memiliki wajah cantik, dia juga mahu bakal isteri yang tahu memasak. Ikon fesyen terkenal ini juga berharap pasangannya itu nanti bukan seorang yang gemar melayari laman sosial serta menjadi terkenal.

"Mestilah kita nak yang cantik tetapi yang paling penting dia boleh masak sebab saya tak suka makan di luar. Selain itu, dia kena jaga dan terima saya seadanya... itu pun sudah mencukupi. Kalau boleh, saya tak nak isteri yang aktif dalam laman sosial," ujarnya.

Klik untuk gambar besar



www.myartis.com / Sumber: mStar


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: