03 January 2020

SELEPAS VIDEO LUCAH REDA - ZUL ARIFFIN KEMBALI AKTIF DI IG


Selepas kontroversi video lucah miripnya yang tersebar bulan lepas, akhirnya pelakon Zul Ariffin kembali mengaktifkan semula akaun media sosial Instagramnya semalam. Menerusi posting terbaharu yang dimuatnaik tengah hari Khamis, Zul bertanyakan khabar peminatnya serentak dengan kedatangan tahun baru 2020: "2020 already?? Hi guys," tulisnya ringkas bersama sekeping foto penggambaran filem terbaharunya 'Talbis Iblis'.





Kemunculan semula Zul itu disambut baik oleh peminatnya yang turut melayangkan ucapan tahun baru kepada aktor bertubuh sasa itu: "Hi bos, selamat kembali selepas sekian waktu. Kami merinduimu," tulis salah seorang pengguna." - "Hai hai hai. Bang Zul. Alhamdulillah keluar juga dari persembunyian," tulis @yuni5314."- "Finally comeback," tambah @nad_mohdnoor.

Zul telah menyahaktifkan akaun Instagramnya selepas tular sepotong video panas miripnya di Twitter sekitar 11 Disember lalu. Namun, Zul pernah menjelaskan video terbabit telah melalui proses suntingan deepfake oleh pihak yang tidak bertanggungjawab.

Klik untuk gambar besar



www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Instagram Zul Ariffin


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: