05 February 2020

BILA ALIFF SYUKRI TERKILAN TAK TERCALON DALAM AME 2020


"Semua orang kenal keluarga saya dan masih relevan dalam industri tetapi saya tak boleh puaskan hati semua orang. Sudah tentu saya terasa dan sedih, orang lain (yang tercalon) itu terkenal ke? Tetapi saya akui, saya tak boleh memaksa mana-mana pihak sebab siapalah saya?





"Saya rasa kurang adil tapi apakan daya takkan saya nak meraih simpati pula," ujar usahawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri yang mengakui terkilan apabila namanya tidak tercalon dalam sebarang kategori Anugerah MeleTOP 2020 (AME2020).

Kata Aliff, dia akui keliru dan tidak mengetahui sebab namanya tiada dalam pencalonan anugerah itu tahun ini. Aliff yang juga bergelar penyanyi dan pelakon itu memberitahu dia tidak berdepan masalah dengan mana-mana pihak.

Klik untuk gambar besar


"Saya tiada masalah dengan mana-mana pihak apatah lagi ancaman kepada sesiapa kalau masuk bertanding sekali pun. Kalau tercalon saya gembira, itu saja. Saya pun sebenarnya tak rasa saya popular dan tak berharap orang tengok saya, apapun tak boleh paksa orang suka saya," ujarnya yang masih terbuka untuk bertanding dalam mana-mana anugerah akan datang.

Tahun lalu, anak keempatnya, Yusoff Al Khardawi pernah memenangi anugerah Si Cilik Meletop. Dalam perkembangan lain, Aliff baru-baru ini telah melancarkan cawangan kedua kedai D'Herbs di AEON Bukit Tinggi Klang dan menyasarkan untuk membuka sekurang-kurangnya lima cawangan D'Herbs seluruh negara menjelang akhir tahun ini.




www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Instagram Aliff Syukri


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: