17 February 2020

MASUK HOSPITAL - AZIRA SHAFINAZ ALAMI DEMAM PANAS, SUKAR BERNAFAS


Penyanyi kumpulan Defam dan juga pelakon, Azira Shafinaz yang baru-baru ini menjadi artis jemputan untuk rancangan 'Sepahtu Reunion Live 2020' itu telah dimasukkan ke sebuah hospital swasta pada Sabtu lalu. Ketika dihubungi, Azira menyatakan dia mengalami demam panas sehinggakan sukar untuk bernafas.





"Masa makan tengah hari, saya dah rasa sesak nafas lalu terus ke klinik. Lepas tu saya balik dan terus tidur. Masa tengah tidur tu sekali lagi terjadi dan memang terus pergi ke hospital. Doktor cakap saya alami demam panas yang tinggi sampaikan suhu badan mencecah 39.7 celcius selain disyaki ada penyakit bronchitis (batuk tanpa kahak)," katanya.

Dalam pada itu, anggota kumpulan De Fam ini turut berkongsi keadaannya di Instagram (IG) miliknya: ""Gelak banyak sangat kat sepahtu, terus masuk hospital Anyways, Thank you so much for all ur thoughtful wishes. Alhamdullilah I'm still recovering. Just need to get some rest now, and so sorry I couldn't reply everyone's dm, but I do appreciate all ur concern. Doakan azira ya," tulisnya.

Klik untuk gambar besar





www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Instagram Azira Shafinaz


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: