20 February 2020

SEKALI LAFAZ - ZAHIRAH MACWILSON KINI SAH ISTERI AIMAN


Zahirah MacWilson kini sah sebagai isteri Aiman Hakim Ridza dengan sekali lafaz. Majlis tersebut diadakan di Foyer GlamHall Mercu Mustapha Kamal, Damansara.

Difahamkan, majlis itu dihadiri kira-kira 200 orang tetamu terdiri daripada keluarga kedua-dua belah pihak, pihak pengurusan, teman-teman rapat dan media.





"Alhamdulillah, sempurna sudah majlis yang saya tunggu-tunggu. To be honest, saya agak nervous sejak beberapa minggu menjelang majlis ini, dan Alhamdulillah, segalanya berjalan dengan lancar dan saya berasa sangat gembira dan sangat besyukur kepada Allah SWT," ujar Zahirah Macwilson atau nama penuhnya Nur Zahirah Macwilson Zainol dipetik sebagai berkata pada media.

"Alhamdulillah saya kini bergelar suami dan kini bermulalah tanggungjawab saya untuk isteri, keluarga saya dan keluarga isteri saya.

Klik untuk gambar besar


"Saya berharap kalian doakan yang terbaik buat ikatan pernikahan kami ini dan semoga ianya kekal sehingga ke Jannah," kata Aiman Hakim pula atau nama penuhnya, Aiman Hakim Ridza Abdoh.

Untuk info, Zahirah dilihat anggun memakai persalinan rekaan Rizman Ruzaini. Sementara solekan pula disempurnakan oleh Nurul MF.

Alhamdulilah... moga kekal hingga hujung nyawa.

























         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: