05 March 2020

DAKWAAN PUKUL ANAK ANGKAT - ALIFF SYUKRI BATAL ADAKAN SIDANG MEDIA PETANG INI


Usahawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri sebelum ini berkata yang dia akan mengadakan sidang media tergempar pada petang ini di Kota Damansara untuk menjelaskan laporan polis terhadapnya yang disyaki memukul anak angkat.





Terkini, sidang media yang dirancang itu bagaimanapun dibatalkan Aliff apabila mendapati kes berkenaan masih dalam siasatan lanjut pihak berkuasa. Sebelum ini, Aliff diserang' netizen di laman Instagram (IG) miliknya gara-gara didakwa memukul anak angkatnya yang kini sedang hangat diperkatakan.

Kejadian yang berlaku pada 28 Februari itu difahamkan terjadi di kediaman usahawan itu dan sehari kemudian, pembantu rumahnya membuat laporan polis sebagai perlindungan diri. Semalam, kanak-kanak yang berusia dua tahun dipukul dengan menggunakan tangan dan kasut serta dicubit sehingga meninggalkan kesan pada badannya.

Suspek dikatakan memukul mangsa yang menangis ketika dia sibuk merakam video untuk kandungan YouTube miliknya. Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Nik Ezanee Mohd Faisal mengesahkan pihaknya menerima laporan berhubung kejadian itu.

Klik untuk gambar besar





www.myartis.com / Sumber & foto: Harian Metro & Instagram Aliff Syukri


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: