18 March 2020

HIDUP MENDUDA DUA TAHUN, RASHIDI ISHAK CARI PENGGANTI DI TINDER?


Pasti ramai tertanya-tanya bilakah pelakon Rashidi Ishak mahu mencari pengganti meskipun sudah dua tahun bergelar duda sejak bercerai pada 2018. Bagaimanapun, Rashidi berkata dia belum lagi berhasrat untuk berbuat demikian buat masa sekarang.





Bagaimanapun, pelakon berusia 47 tahun ini berkata dia terbuka untuk berkenalan dengan mana-mana wanita di luar sana. Malah, Rashidi juga mengakui ada keluar ‘date’ untuk berkenalan: "Saya tak ada mencari pasangan hidup. Saya ini mempunyai kelompok kawan-kawan yang tak ramai. Jadi, saya rasa ada bagus untuk saya untuk tambah lebih ramai kenalan. Ada keluar 'date', kenal-kenal tu ada.

"Bagus sebenarnya apabila kita dapat berborak dengan stranger (orang luar), tapi ia bukanlah hubungan romantik," kata Rashidi yang sebelum ini seolah memberi gambaran sedang mencari pasangan hidup apabila dikatakan memuat turun aplikasi mencari pasangan, Tinder.

Untuk makluman, Rashidi mendirikan rumah tangga dengan pelakon Vanidah Imran, pada 1 Oktober 2000 namun rumah tangga mereka hanya mampu bertahan 17 tahun sahaja selepas disahkan bercerai pada Ogos 2018. Hasil perkahwinan pasangan tersebut dikurniakan dua cahaya mata, Mikhail Imran dan Mariyam Rashika.

Klik untuk gambar besar



www.myartis.com / Sumber & foto: Rotikaya, Hlive, CARI Forum, Twitter & Instagram Rashidi Ishak


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: