08 March 2020

SITI SARAH: "BUKA JE MEDIA SOSIAL, RASA NAK JERIT... SARAH TAKUTTTTTT"


"Buka je media sosial, rasa nak jerit. Mana tidaknya, kes cubit anak, kes pompuan menipu, kes pompuan kene pukul kes saman, kes siapa yang betul siapa yg lemah dalam bersukan, kes promosi produk luar istana (eh aku ke tu) kes virus yang terus jahat dan macam-macam lah.





"Sarah takutttttt. Janjiiii. Boleh tak kita semua sit down and relax. Positif dan selalu cipta bahagia boleh tak. Diam sekejap. Ok, jom ketawa! say no to anxiety!!," demikian tulis penyanyi Siti Sarah Raissuddin menerusi satu entri yang dimuatnaik di laman Instagram miliknya.

Bermacam-macam peristiwa yang berlaku dalam dunia seni terutamanya sejak kebelakangan ini. Pelbagai kisah viral sehingga membuatkan Siti Sarah rasa tertekan. Siti Sarah meluahkan apa yang dirasakan. Sarah memohon netizen agar dapat rehat dan bertenang buat seketika.

Dalam seminggu kebelakangan ini memang terlalu banyak perkara yang berlaku dalam bidang seni. Kes isteri Da'i yang didakwa menipu, kes usahawan yang didakwa mendera anak tiri, kes pemain bola sepak dan kekasihnya serta banyak lagi.

Klik untuk gambar besar







www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Instagram Siti Sarah Raissuddin


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: