03 April 2020

DAYAH BAKAR UMUM HAMIL ANAK PERTAMA: "LITTLE DAYAHANIF IS GROWING INSIDE ME"


Pengacara Dayah Bakar menerusi satu muatnaik terbaru di laman Instagram miliknya telah mengumumkan dirinya sedang hamil anak pertama. Menurut Dayah, ini adalah masa terbaik untuk berkongsi berita gembira setelah kandungannya memasuki trimester kedua.





Dalam pada itu, Dayah atau nama sebenarnya Nur Hidayah Datuk Abu Bakar, 31, tidak lupa untuk mendoakan semoga pasangan yang sedang menanti zuriat turut diberikan rezeki.

"Bismillahirrahmanirrahim, We've been keeping this for awhile , but I think it's time to share this happy news with all of you... We're expecting our little miracle soon, Insha-Allah. Little DayaHanif is growing inside me.

Klik untuk gambar besar


"Tiada lebih yang kami pinta dari kalian, selain dari mendoakan untuk kesihatan, kekuatan dan kemudahan saya dan little bb sehingga hari melahirkan nanti ya. Doakan juga saya, little bb dan Hanif akan bertemu semula tak lama lagi.

"Dari hati yang terdalam, saya juga mendoakan untuk kalian yang berdoa dan berusaha untuk mendapatkan zuriat, diberikan rezeki tidak lama lagi. Have faith, Insha-Allah. Salam sayang, Saya, Hanif and our little bb. #DayaHanif #blessing #rezekiAllah #inmy2secondtrimesternow," tulis Dayah.

Menjengah di ruangan komen, rata- rata rakan artis dan pengikut mengucapkan tahniah dan mendoakan agar segalanya akan dipermudahkan. Untuk makluman, Dayah dan suami, Muhammad Hanif Hamidi mendirikan rumah tangga 29 Jun 2018.


www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Instagram Dayah Bakar


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: