08 April 2020

"HAPPY DAPAT MASAK UNTUK ISA KHAN WALAUPUN JAUH... KIRIM GUNA GRAB" - RISTEENA


"Harini rasa happy dapat masak untuk @theisakhan walaupun ktorang jauh tak dapat jumpa :) So pagi2 dah pergi pasar, balik rumah terus masakkan untuk dia, then kirim guna grab. Nak makan air tangan dia cakap 😛 @theisakhan puji betul tadi.





"So esok nak masak lagi lahhh ☺️ Hurm nak masak apa eh? 🤔 #stayathome #staysafe," kata pelakon Risteena Munim menerusi satu entri di laman Instagram miliknya yang begitu teruja kerana tunangnya, Isa Khan ingin merasai masakan air tangannya.

Apatah lagi masakan tersebut mendapat pujian daripada tunangannya itu, Risteena merancang untuk memasak lagi buat tunang tersayang. Saat bertunang sering dikaitkan dengan saat yang paling mencabar dalam satu-satu perhubungan. Namun, kalau dijaga dengan betul tentunya tiada masalah.

Begitu juga dengan pasangan Risteena dan Isa yang sedang dalam fasa pertunangan. Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) tidak menghalang untuk Risteena melakukan sesuatu yang istimewa buat Isa. Risteena dan Isa bertunang pada 23 November tahun lalu selepas lima bulan saling mengenali antara satu sama lain.

Klik untuk gambar besar

















www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Instagram Risteena Munim


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: