01 May 2020

BILA DIANA SIBUK BERMAIN, TERLUPA AURORA MERAKAM: "MOMMY ARE YOU DONE"


Salah satu cara menghadapi Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) apabila berada di rumah, kebanyakkan rakyat Malaysia berkongsi gambar dan video di media sosial. Bukan sahaja selebriti, tetapi sesiapa sahaja yang mahu berkongsi video keluarga, video masakan, gambar solat jemaah dan pelbagai lagi menghidupkan suasana media sosial.





Tetapi kadangkala dalam keadaan tertentu, kita terlupa dengan mereka yang mengambil gambar dan video. Itulah yang terjadi pada Datin Diana Danielle dan lebih menyeronokkan, video tersebut seolah tidak dirancang dengan baik dan menjadikannya menghiburkan: "Mommy are you done?" tanya Aurora secara berbisik.

"Saya minta Aurora merakamkan momen kami bermain tetapi saya terlupa tentang dia! Saya rasa mungkin dalam 10 minit juga dia berdiri dengan kamera mengambil video kami," ketawa Diana bercerita dalam Bahasa Inggeris menerangkan situasi yang terjadi.

Rata-rata mengikut Diana di Instagram memuji kepetahan dan kecomelan Aurora, apatah lagi dia hanya berbisik bertanyakan ibunya. Datin Diana Danielle mendirikan rumah tangga bersama pelakon dan pengarah Datuk Farid Kamil, dan dikurniakan dengan dua orang cahaya mata, Muhammad dan Nur Aurora.

Klik untuk gambar besar











www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Instagram Diana Danielle


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: