31 May 2020

GARA-GARA FOTO DI KLINIK, KAPSYEN LAN: "TAK FASAL-FASAL JELASKAN & NAFI HAMIL" - ISTERI


Baru-baru ini, penyanyi Lan Solo telah memuat naik foto bersama isteri, Nur Sheila Hassim ketika berada di sebuah klinik dan menulis kapsyen memberi bayangan sedang berbadan dua. Dek kerana itu, ia telah mengundang salah faham dalam kalangan pengikut.





Menurut Sheila, 34, dia terkejut apabila menerima banyak mesej daripada keluarga, saudara-mara dan rakan-rakan yang mengucapkan tahniah atas berita kehamilan itu: "Geram je tau! Terkejut tiba-tiba ramai orang mesej termasuk famili di kampung ucap tahniah dan beritahu tak sangka saya hamil lagi.

"Hairan juga kenapa banyak notification di laman sosial, rupa-rupanya ini semua kerja suami saya muat naik foto ketika kami di klinik. Tak fasal-fasal saya terpaksa jelaskan situasi sebenar dan menafikan sedang hamil. Semasa dia kongsi gambar itu, saya tak perasan sebab sibuk dengan beberapa urusan," katanya.

Klik untuk gambar besar


Pada Jumaat lalu, Lan menerusi Instagram memuat naik foto bersama isteri di sebuah klinik dan menulis kapsyen memohon peminat mendoakan yang baik untuk dirinya dan isteri. Gara-gara itu, ramai membuat andaian mereka bakal menimang cahaya mata, lebih-lebih lagi klinik itu merupakan tempat isterinya melahirkan anak bongsu.

"Lama tak datang sini, terakhir semasa Xandra lahir je, jadi apabila Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) lama sangat, rehat panjang kena la datang sini balik. Doa jela yang baik-baik ya. Love you mommy!" tulisnya.



Sementara itu, Sheila memberitahu dia ke klinik berkenaan kerana ingin menjalani pemeriksaan kesihatan untuk wanita: "Saya ke klinik untuk buat pemeriksaan pap smear... memandangkan Xandra dah dua tahun jadi kena buat normal check up.

"Lan masuk klinik masa nak bayar bil lepas itu dia ambil gambar saya diam-diam dan post di Instagram dengan kapsyen macam itu, itu yang ramai percaya ingat saya betul-betul hamil. Buat masa ini belum bersedia lagi tambah anak... memandangkan Xandra perlukan perhatian lebih, jadi kita tunggulah dia besar dulu tapi andai diberi rezeki anak lagi, kami terima sahaja," ujarnya.

Sheila dan Lan atau nama sebenarnya Mohd Razlan Mohamed Yusof, 35, berkahwin pada 6 Disember 2009. Pasangan ini dikurniakan empat orang cahaya mata, Nur Amna Qaleesya, 8, Nur Amna Qeesyara, 6, Muhammad Akid Qassyaff, 5 dan Nur Amna Quxandra yang kini berusia dua tahun.


www.myartis.com / Sumber & foto: mStar & Instagram Lan Solo


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: