26 June 2020

11 GAMBAR - DILANDA COVID-19, PERTUNANGAN ANAK HETTY KOES ENDANG TETAP MERIAH



"Puji syukur kehadirat Allah SWT, hari bahagia yang sudah dilalui oleh Ananda Afifah Yusuf putri bungsu dari Bunda kemarin, Alhamdullillah berjalan dengan lancar. Berkah dan Ridho kemarin sangat berlimpah berkat seluruh do’a yang tiada hentinya terucap dari Bunda, Papa, seluruh keluarga dan juga dari Keluarga Ananda Faldo Arsanda.

"Kemarin menjadi hari yang sangat penentu bagia kami sekeluarga untuk bisa melangkah ke jenjang berikutnya. InsyaAllah semua diberikan kesehatan. Dijauhkan dari masalah.



"Pertemuan antara adat Bugis Makassar dari keluarga suami Bunda dan juga adat Padang dari keluarga Ananda Faldo menjadi fokus utama kemeriahan yang sederhana kemarin. Khidmat, initimate, dan memorable. Mohon do’a dari semua," tulis penyanyi kesayangan ramai dari Indonesia iaitu Hetty Koes Endang.

Ini kerana, beliau tidak lama lagi akan menerima seorang lagi menantu dalam keluarga besarnya. Anak bongsunya iaitu Afifah Yusuf telahpun dipinang oleh Faldo Arsanda.

Apa yang menarik, pertunangan Afifah Yusuf bersama Faldo Arsanda mempunyai dua adat berbeza iaitu Bugis Makassar dan adat Padang.

Klik untuk gambar besar











         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: