01 June 2020

ISU TERKUCIL KETIKA NYANYIKAN LAGU PELUANG KEDUA - NABILA KINI GHAIB


"Apa yang saya nampak, dia cuba untuk sampaikan yang terbaik tapi ada sedikit kesilapan di situ tapi ada sebab mungkin dia tak sihat.

"Ariana Grande yang sakit tekak sikit pun dia sanggup batal konsert atas nasihat doktor. Kita kena hargai ini. Saya sangat bangga dengannya," ujar seorang pemilik akaun Twitter mempertahankan Nabila Razali gara-gara penyanyi itu nyanyiannya secara langsung yang terkucil tular pada sebuah program baru-baru ini.

Malah ada yang menyifatkan penyanyi itu sudah memberikan persembahan yang terbaik dan menasihatkannya untuk tidak putus asa bagi memperbaiki diri.





"Lagu itu pertama kali dia bawa secara langsung. Rasa gementar itu pasti ada, sebab itu dia tak berhenti berlatih di belakang pentas.

"Aku rasa mungkin dia terlalu berlatih dan memikirkan teknik sampai dia terkucil. Sebab lagu Peluang Kedua ini bukan main mencabar teknik dia," komen peminat lain yang menyifatkan Nabila mungkin terlalu memikirkan nyanyiannya memandangkan itu kali pertama dia menyanyikan lagu itu secara langsung.

Untuk info, isu tersebut menjadi hangat gara-gara persembahan nyanyian Nabil Razali yang terkucil sewaktu menjayakan program Meletop Mega Raya Ria baru-baru ini. Selain ada yang memberi kata semangat, namun ada juga yang memerli, mengutuk dan mempertikaikan kemampuan nyanyian Nabila.

Usaha media untuk menghubungi Nabila dan pengurusnya bagaimanpun gagal bagi mendapatkan komen lanjut berkenaan insiden itu.

Klik untuk gambar besar


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: