09 July 2020

NETIZEN TANYA FUNGSI F*RAJ P*NDAN - SAFIEY ILLIAS SELAMBA JAWAB



Usahawan kosmetik popular, Safiey Illias yang sebelum ini mendedahkan baru sahaja menjalani rawatan ke atas bentuk mukanya selepas pipinya didakwa kelihatan pelik itu memuatnaik entri dimana dia menjawab persoalan netizen yang musykil tentang apakah fungsi faraj lelaki yang sudah melakukan pembedahan plastik menukar jantina atau alat kelaminnya kepada perempuan.



Menurut Safiey, faraj seorang pondan selepas melakukan pembedahan plastik boleh berfungsi sama dengan faraj perempuan kecuali untuk datang bulan dan hamil. Peminat itu bertanyakan soalan tersebut menerusi mesej peribadi di akaun Instagram (IG) miliknya.

Safiey memuatnaik paparan skrin soal jawab mengenai perkara tersebut di satu entri di IGnya. Entri tersebut mendapat perhatian pengikutnya yang akui ia soalan dan jawapan yang bagus didedahkan kerana turut telah menjadi kemusykilan ramai orang di luar.

"Betul kadang-kadang kita tak tahu kan nak tahu juga. - "Matilah nak, soalan macam ni ditanya. Safiey anggap jelah mereka semua nak menimba ilmu. - "Huish berani dia tanya tapi bagus Safiey rilek je jawab. - "Ni tak lucah ni sains tulen laaa. Hahahaha," komen antara pengikutnya.

Klik untuk gambar besar





www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Instagram Safiey Illias


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: