05 July 2020

ZARINA ANJOULIE LANTIK FIRMA PERHUBUNGAN AWAM: "MEMINIMUMKAN KEROSAKAN SETELAH REPUTASI SAYA TERCEMAR"


Bagi membantu melindungi jenama peribadi, imej dan reputasinya, pelakon, usahawan dan selebriti media sosial, Zarina Anjoulie Lavocah telah membuat keputusan untuk melantik firma perhubungan awam Saiful Ridzuan.





Pelantikan itu juga antara lain untuk melindunginya daripada ancaman undang-undang yang diterima dari pihak tertentu dalam industri hiburan. Menurut Zarina, dia memutuskan untuk menggunakan kepakaran Saiful Ridzuan setelah menilai risiko krisis undang-undang yang terbaru ini.

Menurutnya, firma PR tersebut dilantik untuk membantu bagi krisis saman yang dimulakan oleh Fara: "Kes sama tersebut sebenarnya masih dalam proses dan masih lagi berjalan. Belum lagi ada keputusan," katanya.

Jelas Zarina, dia tidak akan berdiam diri lagi kerana semua pihak harus mengetahui kebenaran mengenai krisis ini: "Saya mempunyai tugas profesional untuk membersihkan nama saya untuk mencerahkan keadaan dengan berkongsi apa sebenarnya yang berlaku dan meminimumkan kerosakan setelah reputasi saya tercemar," ujarnya.

Terdahulu pelakon dan model, Fara Mendoza, menfailkan saman malu terhadap Zarina pada Januari lalu di Mahkamah Tinggi Seremban, Negeri Sembilan. Peguam Fara, Muhammad Akram Datuk Dr Abdul Aziz berkata, antara tuntutan dibuat memohon perintah larangan atau injuksi mahkamah bagi menghalang sebarang kenyataan fitnah tidak terus dikeluarkan Zarina terhadap Fara.


www.myartis.com / Sumber: Zarina Anjoulie


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: