03 August 2020

"KENAPA ALLAH TEMUKAN..." - CIK MANGGIS BERSYUKUR DIKURNIAKAN SUAMI BAIK



"Lelaki yang baik untuk perempuan yang baik. Dulu selalu tanya dalam hati kenapa Allah temukan @syazminfirdaus dengan aku? Aku ni dahlah tak baik, degil, kasar. Jauh beza dengan dia yang tersangatlah baik. Selalu rasa tak layak dijodohkan dengan @syazminfirdaus. Satu dalam seribu," tulisnya di Instagram (IG).



"Tapi Allah Maha Baik. Dia bagi kita 'chan' untuk berubah. Semua orang melakukan kesalahan, dan semua orang berhak untuk berubah dan berhak mendapat yang terbaik. So, siapa yang dapat pasangan yang baik ya amat tu, bersyukur. Rezeki besar tu.

"Janganlah korang pi tinggalkan dia dengan alasan, awak terlalu baik untuk saya. Pishanggggg," demikian tulis anggota kumpulan De Fam, Cik Manggis yang pernah terfikir mengapa Allah menjodohkan dirinya dengan suami, Syazmin Firdaus Aminuddin.

Menurut Cik Manggis, perwatakannya sangat berbeza jika dibandingkan dengan keperibadian suami. Dalam pada itu, pemilik nama Nurshazwani Shamsuddin, 31, beranggapan ini adalah peluang untuk dia berubah menjadi insan lebih baik. Sekadar info, Cik Manggis dan Syazmin telah berkahwin pada Oktober 2014.

Klik untuk gambar besar




www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Instagram Cik Manggis


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: