17 August 2020

MICHAEL ANG: "ALHAMDULILLAH POSTING UQASHA, SEMUA NAK BERSOLAT BERJEMAAH..."



Menerusi satu entri yang dimuatnaik di laman Instagram, pengarah Michael Ang telah meluahkan rasa terharu selepas dirinya berpeluang untuk bersolat jemaah bersama kesemua krew dan pelakon drama arahannya di set pengambaran. Menurut Michael, ini adalah kali pertama dia merasai pengalaman seperti ini dan dia turut berterima kasih kepada pelakon, Uqasha Senrose kerana merialisasikan perkara tersebut.

"Salam semua. Alhamdullilah dengan posting @uqashasenrose2 tadi hari ni semua nak bersolat berjemaah sama-sama. Alhamdullilah. I rasa Ini kali pertama kat set aku yg semua Tiba-tiba nak solat berjemaah! Tq so much @uqashasenrose2 u memang power," tulisnya.

Dalam pada itu, Michael turut mengingatkan orang ramai supaya tidak terlalu cepat menghukum lebih-lebih lagi mengenai soal agama terutamanya melibatkan para selebriti dan krew disebalik tabir: "Anyway pada u all yang selalu anggap kita orang dalam industry ni bukan-bukan, jangan la cepat menghukum iman setiap manusia ada antara dia dan Allah.

Klik untuk gambar besar


"Luv u all n stay safe! Bukan nak menunjuk I just find this is so peaceful and this is my last posting on this matter!" kata Michael yang berkongsi kenyataan tersebut menerusi akaun Instagram miliknya.

Melihat di ruangan komen pula, rata-rata netizen dan rakan artis memuji usaha murni Micheal bersama anak-anak buahnya itu. Terdahulu, Michael kini sibuk mengarahkan drama terbaru berjudul 'Perempuan Tanpa Dosa' yang menampil Uqasha Senrose dan Kamal Adli sebagai peneraju utama




www.myartis.com / Sumber & foto: Media Hiburan, Instagram Michael Ang & Uqasha Senrose


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: