28 September 2020

KELUAR BERDUAAN, MAKAN BERSAMA - BEN AMIR & DAIYAN TRISHA BERCINTA?



Pelakon Ben Amir dan Daiyan Trisha dilihat berdua-duaan menikmati santapan pagi bersama di sebuah kafe sekitar Damansara. Dek kerana itu, mereka berdua didakwa sedang hangat bercinta.

Menurut kenyataan yang dikeluarkan Miss K menerusi portal Astro Gempak, pihaknya mendapat kiriman teks bergambar daripada seorang individu yang dikenali sebagai Cik Kuntom yang secara kebetulan terserempak dengan kelibat dua pelakon itu di tempat kejadian.

Foto yang diterima juga jelas kelihatan Daiyan yang bercelana pendek dilihat mesra duduk semeja bersama jejaka kacak tersebut. Lebih menarik, Ben dan Daiyan juga tidak ketinggalan memuat naik gambar makanan yang dijamah mereka dengan kapsyen seakan bertentangan.

Klik untuk gambar besar


Menguatkan lagi tentang kisah hubungan mesra mereka, kedua-dua juga difahamkan telah mengikuti akaun Instagram masing-masing. Bagaimanapun, sehingga kini, status hubungan mereka masih belum diketahui kerana tiada kenyataan balas yang dikeluarkan oleh mereka setakat ini.

Andai tiada apa-apa hubungan cinta yang terjalin, berkemungkinan, pertemuan mereka hanyalah sekadar mahu berdiskusi atau atas dasar kerja semata-mata.

Terdahulu, Ben khabarnya pernah dicop sombong oleh beberapa pihak tertentu kerana sukar menyesuaikan diri dengan orang lain. Namun, beliau dilihat menafikan tohmahan tersebut kerana mempunyai alasan tersendiri mengapa beliau bertindak sedemikian rupa.




www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak, Instagram Ben Amir & Daiyan Trisha

         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: